این جستار شامل 1 پاسخ ، و دارای 2 کاربر است ، و آخرین بار توسط مدیر سایت مدیر سایت در 2 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.

  • نویسنده
    نوشته ها
  • #20246

    ali.fazeli12_54168
    کاربر

    سلام
    همسرمن بیماری دوقطبی دارند.شش ماه بود که تحت نظر دکتر قرص لیتیوممصرف میکردند.البته بخاطر بیماری وسواس دوقرص سرترالین و کلرومیپرامین نیزمصرف میکنند.
    حدود دوهفته پیش به دلیل وجود تشویش در همسرم، قرص های اری پرازول15، پروپرانولول20، ریسپریدون نیز اضافه شد. ضمنا در طول این شش ماه تنها دوبار ازمایش لیتیم دادیم که یکبار نرمال بود و باراخر که حدود چهار روز پیش بود 1.6 بود.چندینبار با پزشکش تماس گرفتیم وجواب ندادند.اما علایمی چون تاری دید،دیدن اشتباه گرفتن اعضای خانواده واقوام بایکدیگر(مثلا من را برادر،پدر،همسر وپسر خاله اش میگوید)، شنیدن صداهای مختلف، تپش قلب دائم، حالت تهوع وهوق زدن(استفراغ نمیکند)تصور داشتن فرزند که نداریم، جابجایی روز و شب باهم، اختلال در خواب شب و… را داشتند
    بابیمارستان اعصاب وروان تماس گرفتیم وگفتند لیتیم را قطع کنیم.بعدقطع لیتیم به یکباره، علایمی کمی کم شد،اما تنگی نفس داشتند که با قطع پروپنانولول بهتر شدند.
    اما اکنون بشدت توهمی که بالاعرض کردم دارند،حالت تهوع، تاری دید و ضربان قلب دارند. همسرم 27 ساله، خانم، هستند.البته فراموش کردم بگم که دوسال پیش یکبار این بیماری را گرفته بودند و در بیمارستان دو روز بستری و پس از درمان مرخص شدند.
    بار اول از نوع افسردگی و اکنون از نوع شیدایی-افسردگی است

  • #21781
    مدیر سایت
    مدیر سایت
    سرپرست کل

    با سلام.ممنون از اعتمادتون به مجموعه کلبه سلامتی، دوست عزیز با توجه به شرح حالی که گفتید لازم است حضورا به روانپزشک مراجعه نمایید. در صورتی که نیاز به راهنمایی در این زمینه دارید با شماره 02188996221 تماس بگیرید

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.